سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحت الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍمِنْ اوْلیائِک

حوالی آفتاب
 
صـحـن دوستـان
سقاخونه

صدایی می آید این حوالی .... صدای قدم های پاییز ...

خش خش ، صدای پای خزان است ؛

یک نفر، در را به روی حضرت پاییز وا کند...

برای گفتن از جناب پاییز ، پادشاه فصل ها،  حرف ها داشتم ، اما ب گمانم کم گوی و گزیده گوی چون در!
راستش پاییز آنقدر گفتنی هست ک ب اندازه اش شنیده باشید فلذا :
تمام حرف ها  و خاطرات و نوستالژی ها و پاییز هاااااااا باشد و تنها 4 تصویر!
دعوتید به آغاز پاییز...
روزهاتان پرمهر...

 ثانیه ها کوتاهتر میشود انگار وقتی به لحظه های آغاز یک فصل می رسی، در کوچه باد می آید اما این دیگر ابتدای ویرانی نیست ، آغاز فصل عاشقانه ی سال است که بادهایش به فرمان تو آمده اند و خبر از تغییر فصل می دهند.

 پروردگارا! دل انگیز ترین پاییز را برای سرزمینمان می خواهیم. برای کشتزارهایش در فصل درو، برای درختهایش که رختی از رنگ و درنگ دارند، برای رودهایش که تشنه ی بارانند!

 خدایا! در این پاییز نو، باران را چون دریای رحمتت که همیشه بر ما جاری بوده فرو فرست که عطش تابستان فرو نشیند و خیالها آسوده شود در ترنم باران و باد.

 ایزدا! دلهایمان را در این پاییز نزدیکتر گردان و پاییز را عید دوستی و مهر قرار ده ، چنانکه پدران و مادرانمان سده ها و سده ها به مهربانی به استقبال فصل سوم سال می رفته اند.

 خداوندا! از تو سلامتی می خواهیم و صلح، نه تنها برای خود، که برای همه ی مردم جهان که جنگ بوی نفرت می دهد و صلح شمیم مهربانی دارد. و ما لایق مهربانی هستیم ، ای مهربان ترین مهربانان!

 پروردگارا! ایارن را در این پاییز غرق رحمت فرما و مقرر کن در این ثانیه ها که تا پاییز زیبایت باقی مانده هر آنچه کینه و تنفر و دلتنگی ست از دلهایمان رخت بربندد. و پرچم سه رنگ این سامان در احتزاز بماند که پاییز ایران ، عاشقانه شود و عشق همان است که از تو آمده و به تو بازمی گردد

و ثانیه ها که می گذرند، اینک خبر از تغییر فصل می دهند. مبارک باد بر شما این فصل نو و این عاشقانه پاییز!


[ سه شنبه 93/7/1 ] [ 1:0 صبح ] [ حوالی آفتاب ]
.: Weblog Themes By S.shAriAty :.

اذن دخـول

تو از حــوالــی آفتـــاب و مشرق دل.... به لحظه های زمینی نهاده ای منزل... درون حادثه ها حاضر است تاریکی... تو از حـــوالــی آفتـــاب می شوی نازل...
رواق دارالحجه
پـنجـره فـولـاد
کفشـداری


زائران امروز: 6
زائران دیروز : 4
کل زائران: 108805

SiaVash